Vårtecken 

På förmiddagen drack jag mitt te med balkongdörren på glänt medan fåglarna kvittrade utanför. Det är så härligt när de första vårtecknen visar sig. På tal om vårtecken så ska jag hämta min gamla cykel idag. Den har varit på reparation/service hos en man som  jag hittade via en grupp på Facebook. Nu är cykeln redo för att transportera mig i  många år till, förhoppningsvis. Jag ska skaffa en barnsits och hjälmar, sen ska jag och N cykla runt. Det ser jag fram emot. 

När cykeln tas fram från vintervilan är det vår. I mitt fall har cykeln stått sedan hösten 2013 när jag började tycka det var obekvämt att cykla på grund av graviditeten, förra året gick jag med barnvagn överallt men i år ska det cyklas. Jag ser fram emot cykelutflykter med picknick, bad och bara vanlig vardagscykling. 

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

