Det rullar på 

Dagarna rullar på i full fart. Veckan har varit bra och vi har återhämtat oss helt från förra helgens sjukdom. 

Den här veckan har jag kommit ut lite mer med N. Vi har varit på öppna förskolan, på mitt jobb och hittat på lite annat. I perioder blir det lätt så att jag fastnar hemma på dagarna, jag kommer inte riktigt igång mellan alla mål som ska ätas och tupplurar som ska tas. Nu är det bara drygt en månad kvar på min föräldraledighet och jag ska försöka krama ut det mesta av den, tiden kommer ju aldrig tillbaka och just nu känner jag att den försvinner alldeles för fort. 

Igår shoppade jag nya jeans och jag har dessutom rensat i garderoben och hittat massa kläder som jag inte använt sedan före graviditeten. Det känns kul att använda ”vanliga” kläder igen som inte är anpassade till graviditet eller amning. Nu ser jag fram emot att sakta men säkert uppdatera garderoben och se till att plocka in mer färg, klänningar och tunikor. Min mörka garderob behöver piffas upp med lite glädjespridande kläder. Våren är på gång och det är jag också. 

2 thoughts on “Det rullar på 

  1. Jag fick en sådan längtan efter blå kläder förra veckan att jag bara gick ut och handlade, på en timme hade jag hittat nog för att kalla det vårgarderob. 🙂

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

