Tidig morgon

Dagen började vid 05.30 idag så jag är glad att jag somnade tidigare än vanligt igår. Dottern somnade om vid 8 och jag har passat på att dricka te och ha en lugn stund i ensamhet. 

Solen skiner och jag planerar en promenad när dottern vaknat och ätit. Efter en period av vagnvägran då det bara blivit korta stunder i vagnen så börjar det äntligen bli möjligt med vagnpromenader igen, lagom till våren. Det är inte lika enkelt att ta långpromenader med sele under vintern tycker jag. Jag tycker det blir så bylsigt med tjock overall i selen och utan är jag rädd att hon ska frysa. Men nu närmar sig våren och jag ser fram emot att spendera mer tid utomhus. 

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

