Tisdag 

Efter en bra dag slog tröttheten till som en klubba i huvudet. Dottern sover bredvid mig och jag var förutseende nog att borsta tänderna och göra mig sovklar innan jag la mig för att söva henne. Men istället för att sova ligger jag och funderar över mer och mindre viktiga saker, surfar på mobilen och massa annat som inte innefattar sömn. 

Idag har vi varit på öppna förskolan tillsammans med ett par från mammagruppen, sen gick vi förbi min förra arbetsplats och pratade lite med gamla kollegor. Jag har hunnit med telefonsamtal med mina två bästa vänner, lekt massor, sjungit massor och gjort upp roliga planer för morgondagen. Som sagt, en bra dag. 

Nu ska jag passa på att läsa lite i min bok innan jag somnar, sen ska jag väl låta fantasin skena iväg och fundera ut projekt jag vill dra igång och liknande saker. Det är vad jag vanligtvis gör innan jag somnar, väl medveten om att de allra flesta av mina idéer stannar vid att vara just idéer. 

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

