Jobb

Idag jobbade jag för första gången sedan jul 2013. Jag ska jobba en dag i veckan fram till jag börjar på heltid igen i april. Dottern var hemma med sin pappa. Det känns bra att de får lite mer tid ensamma. För mig kändes det lite konstigt att lämna dem imorse men samtidigt var det roligt att komma iväg och jobba. Jag tänkte på, och pratade om, annat än blöjor, mat och sovtider medan dottern och Maken fick en härlig heldag tillsammans, win-win.
Imorgon är vi lediga tillsammans hela familjen. Vi får se vad vi hittar på, pulka eller simhallen finns i tankarna.

2 thoughts on “Jobb

    • Ja, det kändes väldigt ovant att gå till jobbet. När jag väl var där var det på ett sätt som att jag inte varit borta men det var mycket nytt att sätta mig in i och mycket som jag glömt. När börjar du?

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

