Besvikelse

Jag är besviken. På mig själv, min brist på självkontroll och mina ursäkter. Förra veckan gick bra men den här veckan har jag helt släppt allt igen. Jag sköter mig ett par dagar och sen är det som att jag vill äta ifatt allt jag missat under de dagarna.

Vissa dagar har jag ingen motivation alls och jag funderar på om jag ska strunta i allt, att försöka gå ner i vikt, bloggen, utmaningar och allt som på något sätt är förknippat med viktminskning. Andra dagar känner jag att det sprattlar till lite motivationen inom mig men det räcker inte hela vägen.

Jag ska ta några dagar för att rannsaka mig själv och känna efter vad jag verkligen vill och vad jag känner att jag vill och kan satsa på just nu.

4 thoughts on “Besvikelse

    • Det är så sant. Nu börjar jag längta tillbaka. Bloggen ger mig mer ju mer aktiv jag är med att skriva och kommentera hos andra. Nu finns varken tid eller energi till att göra det och då dalar motivationen. Har dock bestämt mig för att fortsätta.

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

