Tiden går för fort

Dagarna rullar på i en rasande fart. Ibland känns det som att jag vill stanna tiden en stund så att jag hinner med, det är som att så mycket bara rusar förbi i periferin och jag hinner inte riktigt få grepp om det.

Jag börjar dock få grepp om propoints och vågen har börjat röra sig åt rätt håll igen. Tyvärr har det inte blivit så mycket promenader den här veckan, dela på grund av tråkigt väder men också på grund av att sovtider och mattider är i gungning. Efter att ha kämpat med sovrutiner länge följer jag nu barnets rytm istället. Sist föll hon in i mer passande rutiner själv så jag hoppas att det ger sig med tiden. Det är iaf betydligt mindre frustrerande än att spendera timmar med att försöka söva att piggt barn.

2 thoughts on “Tiden går för fort

  1. Från och med söndag blir det långa promenader morgon och kväll, i ur och skur, för min del. Då flyttar mellanpudeln Lakritz hem till oss. Snacka om motivation! Längtar ❤ kram, pernilla be

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

