Jag vågade vågen

Nu har jag precis kommit hem från VV. Jag gick dit trots att jag visste att det skulle vara ett plus på vågen. Och det var det, men inte så mycket som jag hade trott, +0,8 på två veckor. Det känns bra att vara tillbaka och av tidigare erfarenhet vet jag att jag behöver gå även när jag har gått upp i vikt annars har jag svårt att komma igen.

Idag blir maten en utmaning då jag ska träffa en kompis för lunch på stan (ska försöka satsa på sallad) och vi eventuellt ska ha middagsbesök med Makens hemgjorda pizza ikväll. Men jag ska inte ge upp redan nu, jag ska försöka få ihop det med mina på, borde inte vara omöjligt.

2 thoughts on “Jag vågade vågen

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

