Bra dag

Idag är första dagen på länge som jag har klarat av att följa Viktväktarnas upplägg. Jag har räknat propoints idag och jag fick ihop dem utan att vara hungrig eller speciellt sugen. Dagen började med tre kakor, barnet var inte på humör så det blev ”frukost” när jag borde ha ätit lunch. Innan dess hann jag alltså med kakorna i ren frustration. Trots den starten klarade jag av en pp-dag. Känns bra. Igår hann jag inte till mitt vanliga VV-möte men förhoppningen är att jag ska ta mig dit imorgon istället. Skam den som ger sig.

One thought on “Bra dag

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

