Snart tillbaka

De senaste två veckorna har inte varit någon hit ur viktminskningssynpunkt men jag börjar känna att jag är på väg tillbaka. Ikväll har jag skrivit upp olika frukostförslag med pp-värde för att ha koll på vad jag ska äta på morgonen. Om jag slarvar med frukosten fortsätter det ofta under resten av dagen. Jag ska även skriva upp olika maträtter och göra matsedel så att jag är förberedd. Jag tror att det kommer bli lättare när vi har kommit in i våra nya rutiner och hittat bra tider för måltider. Jag känner mig hoppfull.

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

