Ändringar

Det här med att hålla det privata livet utanför bloggen och försöka vara anonym gör att det känns ganska torftigt att blogga. Det är så himla mycket som händer i livet och som snurrar i mitt huvud, viktminskning är ärligt talat en väldigt liten del av allt. Dessutom påverkar ju allt det andra viktminskningen och mängden energi som läggs, eller inte läggs, på att gå ner i vikt.

Den senaste tiden har jag gått upp lite igen, men ligger fortfarande på minus. En anledning är att jag har varit väldigt trött, jag har därför småätit sådant som ger snabb energi. Förhoppningvis kommer det är minska nu när vår vardag ändras i och med Makens nya jobb. I helgen firar vi vår första ledig helg tillsammans sedan februari men sen är det dags att ta tag i ätandet igen. Jag ger mig dock den här helgen först.

2 thoughts on “Ändringar

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

