Bra känsla

I helgen ska vi på dop och jag har funderat på vad jag ska ha på mig. I veckan följde Maken med som smakråd när jag sprang i affärer. Jag hittade en topp och en kjol som jag känner mig riktigt fin i. Det är en härlig känsla. Jag väger nu ungefär 6 kilo mindre än när jag blev gravid, jag ser ut ungefär som jag gjorde så förutom att magen är förändrad. Då kände jag mig inte så fin som jag gör nu. Känslan av att ha tagit kontroll gör att jag mår bättre.

7 tankar på “Bra känsla

  1. Jättekul! Att känna sig fin har ju inte med siffrorna på vågen att göra utan det kommer ur andra orsaker. Och som du själv säger så är det nog att du tagit tag i saker och ting som stärker självkänslan.

    Vad blev det för kjol och topp? Hur ser de ut? 😃

  2. En väldigt härlig känsla! Du kämpar på så bra! Tycker att du är jätteduktig!
    Alla måste hitta sitt sätt att hantera mat o motion, att utgå från VV är bra – det gör jag också. Med lite hjälp av Viktklubb för kaloriräknande 😉

    Kram ♥

    • Den där känslan gör så mycket för resten av måendet tycker jag. Förra veckan fanns den, nu har jag tappat den men jag ska minsann få tillbaka den. Det finns inget alternativ.

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.