Inte som planerat

Idag hade jag tänkt skiva ett inspirerat inlägg om hur bra dagen gått och hur god mat jag ätit. Dagen gick bra och jag åt god mat, men sen kom kvällen. Efter att ha försökt få dottern att sova i x antal timmar (hon har vänt på dygnet efter att ha haft jättebra sovrutiner i ett par månader) kom Maken hem med en pizza. Jag åt bara kanterna för det var inte en pizza som jag tycker om och i bakhuvudet sa en röst åt mig att försöka hejda mig lite. Efter att hon äntligen somnat (vid midnatt) åt jag en chokladboll, en sån med vitt skum i. Det  är väl ingen katastrof men det var ju inte så här det skulle bli. Återigen får jag bevisat att trötthet är min största fiende. Jag hoppas på en bra dag imorgon, både vad gäller hennes sovrutiner och mina ätrutiner.

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

