Förnyade krafter

Igår var det rapportering för BOL. Jag fick ett minus så jag är nöjd. Idag är det dags för VV, ikväll skriver jag in mig och jag är väldigt peppad.

Jag har haft en lång sovmorgon idag, med avbrott för amning, då Maken gick upp med dottern när hon vaknade. Det var riktigt skönt och välbehövligt. De senaste dagarna har jag varit väldigt trött och trötthet är en risk mot mitt försök att hålla nere intaget av sötsaker. Nu har jag fått ny energi. I eftermiddag ska det storhandlas och vi ska fylla upp med bra saker som ska göra det enklare för mig att hålla mig till planen.

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

