Ursäkter

Den här veckan har inte gått lika bra. Eftersom förra veckan gick så bra hamnade jag i den klassiska fällan där jag tyckte att jag kunde lossa lite på ”reglerna”. Igår fick jag dessutom ätfnatt och åt massa saker som jag inte ens var sugen på. Dagen har startat på samma sätt med chokladkex till frukost. Igår var det unna-monstret och idag berodde det på trötthet och gnälligt barn. Kombon gjorde att jag inte tyckte mig ha tid att fixa frukost åt mig själv. Nu sover barnet och jag ska nog också ta en lur när jag har druckit upp mitt te (om jag hinner). Det är bara att ta nya tag. Med lite sömn kommer dagen att bli bättre.

2 thoughts on “Ursäkter

  1. Mhm, been there, done that. Jag gör också sådana saker, äter fastän jag inte är sugen och fortsätter trots att det inte är speciellt gott. Visst är det dumt? Men det är bara att ta sig upp på hästen igen, fortsätt dagen som du skulle gjort förra veckan. Ibland är det lättare sagt än gjort men det går!

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

