Dagarna som gått

Jag har haft en lugn helg. Igår fick jag sovmorgon då Maken gick upp tidigt med dottern. Sen somnade jag om när hon skulle sova sin förmiddagslur. Det var skönt, jag behövde lite extra sömn.

Maten har varit bra under dagarna som varit. Ett par dagar har jag druckit för lite vilken resulterade i huvudvärk men idag ska jag vara noggrann med vattnet. Torsdag och fredag blev det en del fikande men det är inget jag grämer mig över.

I torsdags gick jag förbi en tom lokal inte långt från där vi bor. Det fanns en affisch i fönstret som sa att Viktväktarna skulle öppna där snart. Kan det vara ett tecken? Tycker dock att det är lite dyrt så jag funderar på att köra online. Samtidigt vet jag att jag lyckas bättre när jag väger mig hos en konsulent. Ska fundera lite och se om man får använda friskvårdsbidraget till VV.

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

