Imorgon smäller det.

Imorgon är det dags för vägning, då har det gått en vecka sedan jag startade. Jag vägde mig imorse och det såg bra ut, får väl se om det står sig till imorgon. Maken och jag har bröllopsdag idag och det firades med Makens goda mat ikväll. Tyvärr blev det betydligt senare än tänkt då dottern inte ville sova.

Väger jag mer imorgon än jag gjorde imorse så var det helt klart värt det. Jag vet ju dessutom att det går åt rätt håll. Nu blir det te och eventuellt en mumsmums eller kokosboll i soffan. Som gammal viktväktare vet jag att dessa är relativt okej, i propoints räknat.

Lämna gärna en kommentar. Jag svarar på eventuella frågor i kommentarsfältet så glöm inte att titta in igen.

